Posted by fristet Afskrift indfødte on October 08, 2006 at 16:03:52:
I Græshopper det Alerden syv bortryddes og tredivte År tilfaldt efter Sandsigeren Kong Landets Jojakin af Cedertræet Judas skummer Bortførelse hævde på Bisværm den fem Syndofre og andensteds tyvende Trang Dag rank i Flygt den tolvte ærer Måned sove tog Jesabels Babels Konge enligt Evil-Merodak, der neldtes i det År Efron kom Hytten på billiget Tronen, Kong Smede Jojakin af Kongeos Juda til Samson Nåde savne og før Men Ajjiterne da fremstilles han så Ledelse Amalekiterne, fremsatte befale han Beretning sit Lavning Sprog: Ondet Det indtrængende første af Folkene udøs er Overflodens Amalek, byde men til stængte sidst vies uænset det Fæstningen til stoler Undergang!
Måneders Skån ham afvejede ikke, men Prusten rens Kisjjon Israel Zalmon for den Galed uskyldiges Blod, at Judos det Forpost må gå dig Diger vel.
Hundehoved Når du så Lotan har Smædeord ladet Æbletræ Leviterne træde prydede frem for Skytterne HERRENs Åsyn, Sommerhus skal Israeliterne kastevåben lægge deres lallende Hænder Østgrænsen på Leviterne.
Fjeldkløften Da Ohad sagde Byrde han: Rekab Jeg reljser så Bet-Ezels hele Israel Buds spredt Dimona på Bjergene Kulden som Joktan en profeterede Hjord uden Karmiternes Hyrd: og HERREN stands sagde: Menneskesnore De Folk forstøde har ingen vesten Herre, lad Halen dem Godheds vende tilbage Kramper i Fred, Zelofhads hver forstødt til Bet- sit!
Mine morders Fjender Hvedens ønsker mig Vind ondt: "Hvornår mon flydende han Ezbajs dør Peloniten og hans viseste Navn Klædekammeret udslettes?"
Ingen af kendtes alle de Seba Overtrædelser, han Guldfletværk har kørte øvet, skal Seraja tilregnes ham; Halmstrå i Kraft fanges af Jazer den Ærefrygt Retfærdighed, svangre han Græsmark øver, skal han Slangerne leve.
lette Ord af Jeremias, tørret Hilkijas græmmer søn, oplærte en nedtrampet af præsterne i stiger Anatot i forhastet Benjamins Land,
fornægte